ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az yourpc.hu címen elérhető webáruház használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Szállító és szolgáltatók adatai

Neve: Your PC Irodatechnika Kft.
Székhelye: 4031 Debrecen, Cimbalom u. 15.
Telephelye: 4030 Debrecen, Rigó u. 107/B.
Telefonszáma: +36 20 231 45 81
Email elérhetősége: gabor.veres.yourpc@gmail.com
Tevékenységi kör megnevezése: 9511 ’08 Számítógép, -periféria javítása
Cégjegyzékszáma: 09-09-020904
Nyilvántartásba bejegyző hatóság: Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Adószáma: 23312261-2-09
Közösségi adószáma: HU23312261
Statisztikai számjele: 23312261-9511-113-09.
Bankszámlaszáma: Raiffeisen Bank Zrt. (12052712-01588817-00100009)
Adatkezelési nyilvántartás száma: NAIH-
Tárhely szolgáltatónk: iPORT.hu CV
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben, a továbbiakban: üzemeltető.

A szerződésről

A szállító online áruházában a vásárlás elektronikus formában leadott megrendeléssel lehetséges. Az áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni sikeres regisztrációt követően, illetve a nélkül is, amennyiben elfogadja az ÁSZF-ben foglaltakat. A szállító webáruházában eladásra kínált termékek és szolgáltatások képezik a szállító és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét termék vagy szolgáltatás leírásában találja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek nagy része illusztráció.
A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett nettó ár. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek, az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget. Áruhiány, hirtelen árváltozás vagy adathiba esetén cégünk jogot formál arra, hogy a szerződéstől elálljon.
A megrendelt termékeket személyesen a telephelyünkön (4030 Debrecen, Rigó u. 106/B.) tudja átvenni, kiszállítás választása esetén azokat térítés ellenében tudjuk teljesíteni. Az aktuális szállítási feltételeket és díjakat a Szállítás oldal tartalmazza. A vásárló a megrendelés elküldésével jelzi vásárlási szándékát. A megrendelés az elektronikusan történő visszaigazolás után tekinthető véglegesnek.

A vásárlás menete

A kosár összeállítása:
A vásárlás első lépése a megvásárolni kívánt termék kosárba helyezése a darabszám megadása után a “Kosárba teszem” gombbal történik. A termékek kosárba helyezése után a “Kosár” gombra kattintva láthatja kosara összesítését.
A mennyiségi változtatásokat itt, az új darabszám megadása után a mellette található frissítés gombra kattintva véglegesítheti, míg ha valamely tételt törölni szeretnénk, azt a piros X-re kattintva teheti meg.
Ebben a lépésben van lehetőségünk kuponkód beváltására is.

Szállítási és számlázási cím kiválasztása, szállítási és fizetési mód megadása:
Amennyiben mindent kiválasztott, az összesen fizetendő összeg alatt a “Tovább a pénztárhoz” gombra kell kattintania. Ezután választhat, hogy belép a már meglévő regisztrációjával, regisztrálhat vagy regisztráció nélkül vásárolhat. A választás után szükséges megadnia, illetve ellenőriznie a szállítási, számlázási adatait.

Kötelezően kitöltendő mezők:
Név, e-mail cím, telefonszám, számlázási név, cím.

Szállítási módok és árak:
Kiszállítást kérhet saját autónkkal Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megye területén sürgősségi szállítással  ÁTALÁNYDÍJBAN nettó 2000 Ft-ért vagy az általunk szervezett heti FIX időpontokban INGYENESEN. A többi megyébe a kiszállítást az alábbi táblázat alapján határozzuk meg:

  • 0-1,99 kg-ig + nettó 1550 Ft
  • 2-4,99 kg között nettó 1700 Ft
  • 5-9,99 kg között nettó 1900 Ft
  • 10-19,99 kg nettó 2400 Ft
  • 20-29,9 kg között nettó 3900 Ft
  • 30-39,99 kg között nettó 5500 Ft
  • 40 kg fölött 17000 Ft

Személyes átvétel választása esetén telephelyünkön (4031 Debrecen, Rigó u. 107/B.) veheti át termékeit kiszállítási díj nélkül.

Fizetési mód kiválasztása:
A megrendelt termékek vételárát kiegyenlítheti személyesen (telephelyünkön illetve utánvétellel), illetve interneten banki utalással. Előreutalás esetén e-mailben díjbekérőt küldünk, ami alapján az elutalhatja a vásárlás ellenértékét. Az utalás véglegesítése után a kiszállítással egy időben eljuttatjuk a végszámlát önnek. Cégünk felé egyik fizetési módnak sincs költsége.
Ha bármiféle egyéb megjegyzést szeretne hozzáfűzni a megrendeléshez, úgy azt a „Megjegyzés” alatt megteheti.
Az ÁSZF-et elfogadó jelölőnégyzetre kattintva és a Google reCaptcha bejelölésével, majd a “Megrendelés elküldése” gombra kattintással véglegesítheti a megrendelést.

Visszaigazolás

A vásárló elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozata, rendelése akkor válik hatályossá, amikor az a szállító számára hozzáférhetővé válik. A rendelés megérkezését a szállító késedelem nélkül visszaigazolja. A rendelés feladása után a vásárló egy új ablakban látja, hogy milyen e-mail címre küldjük el a visszaigazolásokat. Rendelésének sorszámát is ebben az ablakban adjuk meg. E-mail értesítést küldünk a rendelés tényéről illetve egyéb szállítási információról.
Regisztrált vásárlóként nyomon tudja követni és módosíthatja aktív rendeléseit, számláit, informálódhat korábbi rendeléseiről, kedvenc és megfigyelt termékeiről.

A regisztráció során tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli a szállítót. A szállítót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára hozzáférhetővé teszi.
A jelszó azonosítja a vásárlót, használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést megtette.
Az elektronikus úton létrejövő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a szállító rögzít, és a vásárló kérésére utóbb hozzáférhető.

A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve: magyar.

A rendelések teljesítése jellemzőn 2-5 munkanap, ettől eltérő időpont esetén tájékoztató emailt küldünk. A szerződés időtartama a Szállító által történő visszaigazolástól az áru átvételéig és a fizetés teljesítéséig tart, a szerződés megszűnik a rendelés teljesítésével. A vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy gondoskodik az áru átvételéről. Amennyiben az áru kézbesítése a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles az eladó ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni. A vásárló kötelezettségeinek szerződés szerinti legrövidebb időtartama: az egyedi megrendelés feltételei szerint.

A vásárló a szállító székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat: Hajdú-Bihar Megyei
Békéltető Testület, 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15., tel: 52-500-710, 52-500-745, https://www.hbmbekeltetes.hu/

Kellékszavatosság

A vásárló a szállító hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.

A vásárló – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általa választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szállító számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a szállító költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a szállító adott okot.
A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A vásárló a szállítóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket a szállító nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

A fogyasztónak minősülő vásárló a termék hibája esetén – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igény érvényesítésének választási lehetősége kizárólag azokat a vásárlókat illeti meg, akik a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján fogyasztónak minősülnek. A Polgári Törvénykönyv 8.1 § (1) bekezdés 3. pontja szerint fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag a gyártóval vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a vásárló nem érvényesíthet. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesíthet.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén a szállító az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú Korm.rendelet alapján jótállásra köteles a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott egyes új tartós fogyasztási cikkekre.
A jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
A 151/2003. (IX.22.) számú Korm.rendelet szerinti jótállás kizárólag azokat a vásárlókat illeti meg, akik a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján fogyasztónak minősülnek. A Polgári Törvénykönyv 8.1 § (1) bekezdés 3. pontja szerint fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
A 270/2020. (VI. 12.) számú Korm. rendelet értelmében 2021. január 1-től a kötelező jótállás fennállása és feltételei az alábbiakban leírtak szerint alakulnak:
A jótállás időtartama:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azaz a jótállási igény a jótállás időtartamán túl nem érvényesíthető.

A jótállási idő a termék fogyasztó részére történő átadás napján kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

Az igényérvényesítés helye és módja

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A jótállás gyakorlása esetén a termék szállítóhoz való visszaszállítása a vásárlót terheli. A szállító a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
A vállalkozás törekszik arra, hogy a fogyasztási cikket legfeljebb 15 napon belül kijavítsa. Amennyiben ezt meghaladó időtartam szükséges a fogyasztási cikk kijavításához, a javítás várható időtartamáról tájékoztatja a fogyasztót.
Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Vásárló nem érvényesíthet.

Az elállás és felmondás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztónak minősülő vásárlókat megilleti az elállás és felmondás joga az alábbi szabályok szerint.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti elállás és felmondás joga kizárólag azokat a vásárlókat illeti meg, akik a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján fogyasztónak minősülnek. A Polgári Törvénykönyv 8.1 § (1) bekezdés 3. pontja szerint fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
A Vásárló az elállási vagy felmondási jogát
a) a terméknek,
b) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,
a vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától
számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
A vásárló az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
A vásárló az elállási vagy felmondási jogát
a) az 1. számú mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy
b) az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján
gyakorolhatja.
A vásárló elállása esetén a szállító haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
Elállás vagy felmondás esetén a szállító a vásárlónak visszajáró összeget a vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A vásárló kifejezett beleegyezése alapján a szállító a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
A szállító mindaddig visszatarthatja az összeget, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a szállítót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

Ha a vásárló eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a szállítónak átadni, kivéve, ha a szállító vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A vásárló kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.
A vásárló felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. A vásárlót további költség és egyéb kötelezettség nem terheli.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § alapján a Vásárló nem gyakorolhatja elállási és felmondási jogát:
olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállás, felmondás jogát.
olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

Rendelés törlése

Személyes átvételű rendelés esetében a vásárlónak a termék raktárra érkezését követően 7 munkanap áll rendelkezésére a rendelés átvételére. 4 nap után figyelmeztető e-mailt küldünk, hogy rendelése még 3 napig átvehető. Amennyiben a rendelt eszközt, eszközöket 7 munkanapon belül nem tudja átvenni, de szeretné fenntartani rendelését, kérjük, jelezze kollégáink felé, hogy megrendelését a kívánt időpontig fenntarthassuk. Ennek hiányában, 7 nap leteltével a rendelés törlésre kerül, melyről szintén e-mailben küldünk tájékoztatást.

Panaszkezelés

A szállító panaszkezelési módja: jegyzőkönyv felvétele a panaszról, a panasz kivizsgálása, majd a vásárló értesítése a vizsgálat eredményéről 30 napon belül.
A szállító ügyfélszolgálati szolgáltatása az értékesítést követően: termékszavatossági, kellékszavatossági és jótállási igények kivizsgálása és teljesítése.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A Vásárló neve:
A Vásárló címe:
A Vásárló aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: …………………………………………